آدم که نیستی، حداقل دروغگوی خوبی باش

به نام خدا و با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد

با سلام

آقا من چه دروغگوی حرفه ای هستم!‌ اینو امشب فهمیدم، وقتی که با یه جمع کثیر از آدمها داشتم مافیا بازی می کردم، اینکه مافیا چه بازی هستُ اینا دیگه به خودت مربوطه، فقط اینو بگم که نیاز به بلُف زیادی داره، بله...عرض می کردم،‌زدُ ما مافیا شدیم! تا آخر بازی انقدر راحت زیر همه چی میزدم، رد گم میکردم، انقدر شیرین و دلچسب دروغ می گفتم که حتی خودم ام شک کرده بودم که مافیا ام....شده بودم یه بت انکار و سفسطه...حالا از این بازیُ اینا که بگذریم،‌داشتم با خودم فک می کردم چرا مثلا نمی رم از بازیگرا کلاهبرداری کنم بگم خواهرزاده سردار احمدی مقدم ام، یا مثلا یه هفت هشت تا دختر اغفال کنم،‌پول بچوقم....بهشون وعده ازدواج بدم و مورد آزار و اذیت جنسی قرارشون بدم، یا اصلا به یه پسر بچه بگم بیا بریم کفتر نشونت بدم سیگار می کشه، یا برم فروشنده لباس بشم، بگم این کار کاره ترکه،‌جنسش فلانه و یه تن بزن...ا...تنگه، جا باز میکنه، آقا اینا هیچی! 5 دقیقه دیر سر قرار می رسم زرتی نگم تو لم داده بودم مجله میخوندم دیر را افتادم، بگم گیر ترافیک بودم!‌نمی دونم داستانمون چیه...اگه همیشه میتونستم به خوبی امشب دروغ بگم تا الان حداقل یه شهرام جزایری شده بودم /

پاورقی 1 : این بارونم کلا دوست نداره بیخیال بشه ها....مث مرد داره میباره /

پاورقی  2 :‌ بنده فتوا می دهم اگر یک روز فروشنده ی لباس به شما گفت، "نــــه....این جا باز میکنه" شرعا و قانونا بنده حکم اعلام میدارم، که جفت پا در فک پایین وی و زانو در لای پایش،‌حـــلـال است،‌حلال....بعد از 2 ماه این آل استار ما هنوز جای کافی پیدا نکرد

نظرات 1 + ارسال نظر
آژاکس 1 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 03:27 ق.ظ http://http://ezafat.blogfa.com/

جالب بود رفیق.
ترجیحن بهتره فروشندهه دوست ادم باشه تا این مشکلی که گفتی پیش نیاد و چیزی که می خری قیمت خرید حساب شهُ تقریبن نصف قیمت.

راستی تو همون میلادی که با ازاده تو کافه ویتو دیدمت؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد